Правила сервісу FoodMap.Kyiv

Наша база та фундамент:

  1. Ми цінуємо і ставимо на перше місце виключний досвід, що отримує відвідувач у закладі. Досвід формується не тільки їжею, а концепцією, обслуговуванням, комунікацією, інтерʼєром та іншими властивостями закладу.
  2. Ми додаємо на мапу ресторани, кафе та бістро, бари, паби, чайні, що надають як рівень якості сервісу вище середнього або надають досвід, що є цінним для учасників комʼюніті.
  3. Зазвичай ми не додаємо мережеві заклади.
  4. Заклади в ЖК (особливо в закритих) додаються тільки в окрему категорію, оскільки такі заклади зазвичай цікаві виключно мешканцям ЖК.
  5. Ми не додаємо кавʼярні, де просто кава та десерти. Додаємо тільки такі, що виходять за рамки “просто кави та смаколиків”: наприклад, з якісним інтер’єром, або зручними місцями для роботи, або з повноцінною їжею (сендвіч та кіш не рахуються), або з книжковим магазином, тощо (гарний приклад — кав’ярня УБС).
  6. Стритфуд — тільки якщо про вас є згадки в профільних медіа.
  7. Ми цінуємо заклади, що відкриваються не в центрі міста, тому вимога «виключного досвіду» для них менш актуальна.
  8. Заклад може бути видалений, якщо негативні відгуки переважають позитивні за reasonable проміжок часу і власники не працюють з негативом.
  9. Ми вдячні власникам, що завчасно повідомляють про закриття/переїзд закладу.