Правила сервісу FoodMap.Kyiv

Наша база та фундамент:

  1. Ми цінуємо і ставимо на перше місце виключний досвід, що отримує відвідувач у закладі. Досвід формується не тільки їжею, а концепцією, обслуговуванням, комунікацією, інтерʼєром та іншими властивостями закладу.
  2. Ми додаємо на мапу ресторани, кафе та бістро, бари, паби, чайні, що надають як рівень якості сервісу вище середнього або надають досвід, що є цінним для учасників комʼюніті.
  3. Зазвичай ми не додаємо мережеві заклади.
  4. Заклади в ЖК (особливо в закритих) додаються тільки в окрему категорію, оскільки такі заклади зазвичай цікаві виключно мешканцям ЖК.
  5. Ми додаємо кондитерські та пекарні у розділ кав’ярні (Мілк бар, Намелака, Міністерство десертів — саме там).
  6. Ми не додаємо кавʼярні, де просто кава та десерти. Додаємо тільки такі, що виходять за рамки “просто кави та смаколиків”: наприклад, з якісним інтер’єром, або зручними місцями для роботи, або з повноцінною їжею (сендвіч та кіш не рахуються), або з книжковим магазином, тощо (гарний приклад — кав’ярня УБС).
  7. Стритфуд — тільки якщо про вас є згадки в профільних медіа.
  8. Ми цінуємо заклади, що відкриваються не в центрі міста, тому вимога «виключного досвіду» для них менш актуальна.
  9. Заклад може бути видалений, якщо негативні відгуки переважають позитивні за reasonable проміжок часу і власники не працюють з негативом.
  10. Ми вдячні власникам, що завчасно повідомляють про закриття/переїзд закладу.